رها رحیمیانرها رحیمیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات یک دختر زیبا

سلام من رها رحیمیان هستم اگر علاقمند به شعر و داستان و علم هستی به وبلاگ من نگاه کن

من چه کاری رو دوست دارم

1399/5/29 22:27
نویسنده : رها رحیمیان
105 بازدید
اشتراک گذاری

من باستان شناسی رو خیلی دوست دارم -معلمی رو هم دوست دارم شما دوست دارید در اینده چه کاره شوید 😊 

من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق دکتری  هستم واین مراشاد میکند که به مردم کمک کنم در این شرایت کرونا دکتر ها خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی عزیت شدند من از مادر بزرگم امپول زدن رایاد گرفتم😀

پسندها (2)

نظرات (1)

SujinSujin
31 مرداد 99 21:50
خیلی خوبه😍 من خیلی دوست دارم دکتر زایمان و بازیگر بشوم و حتما میشوم اگه پستم را ببینی میفهمی که دیگر چه شغل هایی دوست دارم